onsdag, september 13, 2006

the tennesee stud was long and green

jaha, då har ännu en dag av fantastisk härlighet snart gått till ända. det har varit så fint väder idag, och varmt och härligt! vi tog ett sista dopp, jag och min kompis L, mitt bland alla brännisar som verkar flockas nu i september i alla små härligt fantastiska badvikar! Hua!

Visst är det fantastiskt att det finns sån härligt orörd natur som vi alla har tillgång till här i Sverige! Det är bara att sätta sig på vagnen, och efter en kvart är man vid havet! Fantastiskt, tycker jag det är. Jag brukar ofta tänka på att alla inte har det så. Hmm. det tål att tänkas på.

Jag har tagit lite jättegulliga kort på min UNDERBARA dotter F när hon leker med katten! Tihi, dom är för söta, dom där små! Jag kommer självklart lägga upp dem här, så att ni alla får se dom, men ge er till tåls... >=0'

Så var det det här med valet. Det verkar som om politikerna inte VILL att vi vanliga människor ska förstå vad dom pratar om, men Fredrik Räinfält är gullig i sin röda slips tycker jag. Jag oroar mig för politiken, jag har gjort det på det senaste, och det beror på. Att dom inte verkar ta folks KÄNSLOR på ALLVAR. Tänk bara, om dom kunde åka ut till havet sådär som jag gjorde idag och bara sitta där och liksom KÄNNA EFTER.

Nej, nu börjar sex and the city, måste rusa puss hej!
Bloggtoppen.se