onsdag, juli 19, 2006

tillfälligt avbrott i kommunikationen

man kan kommunicera med en massa människor på en gång på ett sånt här ställe och det är bra men det är också det dåliga, och dåligt är det just för att man ibland inte vet vem man kommunicerar med. sig själv, eller olika typer av speciella personer? eller någon helt anna, kanske någon som man inte känner men som ändå lusläser ens blogg från början till slut. kanske till den.

[paus och låtbyte]

jag vet att jag har tagit upp det förut, det hämmande med att ha en blogg som är offentlig. men det är ju roligt också! det är spännande och man får ibland kommentarer från folk man känner. det är det roliga.

men jag kommer ändå inte uppehålla mig här på ett tag. jag vill kunna skriva ohämmat och det kan jag inte nu, eftersom det jag helst vill skriva om är alldeles för personligt. och något annat kommer inte ut ur mig just nu.

jag vill inte att mina inte så smickrande känslor ska sippra över i forum dom inte hör hemma, och det gör dom, det är klart dom sipprar det är ju det dom är till för.

så tills jag har kommit på hur jag ska lösa detta tar jag rast från bloggen och hittar på något annat att fördriva kvällarna med istället.

so long

3 Comments:

Blogger Jakob said...

min fina vän, sitter uppe på natten och skriver, kommer sakna dig på bloggen men fattar dig väl. tur att jag får träffa analoga dig också!

19 juli, 2006 03:11  
Anonymous Anonym said...

ja du får träffa analoga mig: är det absolut enda som kan skrivas utan antydningar eller risker för missförstånd. det här också: jag håller med, det är tur. det är också en slags skicklighet.

19 juli, 2006 03:32  
Anonymous Anonym said...

jag måste ändå få säga att jag saknar dig här även om det också blir mer av verklighetsjenny numera för mig

11 augusti, 2006 09:36  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se