onsdag, september 13, 2006

it had nerves and veins

Gud, vad jag älskar den serien! Men det kanske är så att man känner igen sig, att man är så här storstadssingel på 30 nånting med ett kreativt jobb!!

Fast min favoritdrink är förstås inte Cosmo, utan.... sex on the beach. Har ni inte provat den så är den ett måste. (har ni inte provat sex on the beach, så rekommenderar jag det... varmt.. tihi)

Nu till nånting allvarligare:
The Tennessee Stud was long and lean. The color of the sun and his eyes were green. He had the nerve and he had the blood.

fundera på det ni, och glöm inte: huvudsaken är att vi alla ger vår uppriktiga kärlek till varandra.

puss på er!

3 Comments:

Blogger Staffan Larsson said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

14 september, 2006 02:20  
Blogger Staffan Larsson said...

Vad jag egentligen ville säga var: Vad skönt att man äntligen förstår din blogg, Jenny! Förut verkade du så konstig och så där, men nu är allt så himla naturligt och fint. Det känns verkligen som du funnit dig själv!

14 september, 2006 02:25  
Blogger Penny said...

ja jag har verkligen funnit mig själv! dte roliga är att jag har ökat min besöksfrekvens med åttio procent! och det är sånt som räknas. det som går att räkna det räknas.

naturligt och fint, ja just det!

14 september, 2006 11:36  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se