fredag, oktober 13, 2006

vad folk vill ha

det är så roligt hela livet ibland är så roligt!

kollar min statcounter och upptäcker att de två (2) personer som letat sig hit på en fredagkväll - vilket stöder min tanke om varför folk surfar runt på fredakvällar (se tidigare blogginlägg om sex och porr) - kommit hit genom:
1) den härliga google-sökningen "visa snoppen"
2) den ännu härligare sökningen på "fittans djup och kukens bredd"

vad ville person nummer 2? få reda hur ekvationen går ihop, redan innan kvällen knappt är påbörjad? letade den efter statistik? eller vad? VAD?

roligt var det iallafall. måste också passa på att tipsa om ett tv-program som jakob tipsade mig om: The inside, på kanal 6 på söndag visar tydligen ett proggram om seriemördare som seriemördar seriemördare! kan det bli mer fantastiskt än så?

JAG ska iallafall se det! på söndag. då vet jag att uppsatsen är klar, och därmed den kurs jag påbörjade 1996. men nu ska jag fortsätta med jobbandet och analysen av analysen. en annan gång när jag satt uppe och skrev mitt i natten var det en annan gång och jag hade stressont i magen. det har jag inte nu, och sen kommer allt bli annorlunda. nästan är jag klar.

7 Comments:

Blogger Penny said...

ha ha ha! någon söker på porr-jenny och hamnar här! det är nog det finaste någon sagt till mig på hela idag. fast... det var ju inte direkt nån som kallade mig det... men ändå!

14 oktober, 2006 00:35  
Blogger Staffan Larsson said...

jerr-ponny

14 oktober, 2006 05:52  
Blogger Penny said...

per-jonny

14 oktober, 2006 10:43  
Blogger Karin S said...

Kul att du vaknat!
John-penny
Penn-Jonny
Pär-Jonny
Gen-porry

- man kan göra hur många som helst, men till slut tröttnar man.

Hur går det med klassmammeskapet?

15 oktober, 2006 11:18  
Anonymous Anonym said...

Nu skriver jag en till bara för att se vad som händer...

15 oktober, 2006 11:19  
Blogger Penny said...

har varit lite inaktiv ett tag due to uppsatsskrivande. återkommer när jag inte har hjärnan full av teori.

por-jenny

16 oktober, 2006 14:14  
Blogger Karin S said...

Aha,
Pauvre Jennie...

16 oktober, 2006 20:46  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se