fredag, oktober 23, 2009

Tack Saga-Mariah och MattiasG

Har nu läst igenom allt i min blogg. Det är helt fantastiskt att få göra det, att se vad som hände, att minnas hur det var där i krisen, i gamla lägenheten i myset.

Överallt, bland alla kommentarer och inuti det jag skrev om återkommer Jakob och Kajsa. Det är helt i sin ordning, de är MINA människor, de var med de hejjade på och utropade hurra när jag behövde det som allra bäst.

Men helt otippade människor var också med, Saga-Mariah och Mattias. I inlägg efter inlägg ropar de hej, skriver små snälla dikter, kommenterar mina tankar. Det blev jag just nu alldeles rörd av. Tack för det, ville jag bara säga på en sån här offentlig plats.

2 Comments:

Blogger mattiasg said...

heh
gött att se dig tillbaka bland 1111 & 00000

en regnig dag som denna kan man ju hänge sig åt timmars slösande surf...
det är finfint.

25 oktober, 2009 14:34  
Anonymous Anonym said...

under ytan

18 april, 2010 10:02  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se