måndag, maj 08, 2006

mittinatten

nu är det natt här hos mig igen och jag är trettioett år nu inte trettio som jag var förut. jag är så trött så trött men ändå sitter jag uppe sent för jag tror jag är en formulering en definition av något på spåren men så är det naturligtvis inte utan jag förhalar bara sänggåendet eftersom jag fick upp värsta myskänslan av det här.

natten igår blev så sen och det var bra att få promenera hem när det var ljust ute och fåglarna vaknade och det var inte så jättelångt att gå heller och det var fint på något sätt. och varmt var det med det kommer jag ihåg.

fler såna dagar vill jag ha i mitt liv fler såna med människorna jag gillar. vill jag.

jag ska sova nu och drömma en definition eller den formulering jag är på spåren det vet jag att jag kan.
Bloggtoppen.se